
باربری بابل | یکی از شهرهای استان مازندران که توانسته عده زیادی از افراد را در طول سال به خود جذب کند، بابل میباشد. این شهر به شهر بهارنارنج معروف میباشد و از جمله پر جمعیتترین شهرهای مازندران به حساب میآید.
اسباب کشی و استرسهای ناشی از آن همواره عذاب آور بوده است. اسباب کشی هم از نظر فیزیکی هم از نظر روحی یکی از چالش برانگیزترین مسائل زندگی است. گاهی اوقات اسباب کشی چنان فشار و استرسی به انسان وارد میکند، که برای تجدید قوا به چند روز استراحت نیاز دارید. اسباب کشی در شهرهای شمالی بخاطر آب و هوای فوق العاده و شرایط اقتصادی و رونق بالای آن، همواره صورت میگرفته است. اسباب کشی در بابل و سایر شهرهای استان مازندران توسط شرکت البرز با تیمی فوق العاده حرفهای و با تجربه صورت میگیرد.
باربری البرز با کادر مجرب و کارگران ماهر و تجربه چندین سال خود آماده ارائه هرگونه خدمات باربری و جابجایی اثاثیه در بابل شامل: حمل و نقل، بسته بندی و اثاث کشی به کلیه نقاط در سراسر ایران است. ایران زمین همراه با کادری مجرب و کارگران ماهر و کارآزموده بالاترین سطح کیفی خدمات در میان همه باربریهای بابل است.
انجام خدمات بسته بندی حرفهای به جدیدترین روشهای روز دنیا انجام میپذیرد. استرچ رپ، فوم، کارتن سه لایه الی ۵ لایه و … بسته بندی مخصوص مبلمان و رخت خواب، کارتنهای مخصوص لباس و ….
ارائه انواع ماشین وانت نیسان، خاور، کامیون ایسوزو، تریلر و … تمام ماشینها مسقف و عایق بندی شده و موکت کاری شده به همراه ۱۰۰ پتو برای جلوگیری از آسیب دیدن لوازم در حین جابه جایی فقط کافیست یکبار امتحان کنید تا مشتری دائم ما شوید. اسباب کشی آسان را با ما تجربه کنید.
شرکت باربری البرز ارائه دهنده انواع خدمات مربوط به اسباب کشی و باربری در بابل است. که تلاش میکند مشکلات زمان اسباب کشی را به حداقل رساند. پشتیبانی 24 ساعته یکی دیگر از ویژگیهای بارز شرکت ماست.
کارهای جانبی اسباب کشی از جمله بسته بندی، نصب شیرآلات، کولر، لباسشویی و … همه و همه از جمله کارهای فنی است که به مهارت نیاز دارد. ما با اعزام نیروهای بخش فنی این خدمات را پشتیبانی میکنیم.
چیدمان وسایل به نوبه خود کاری سخت و دشوار است. اما کارگران ما با سرعت وسایل شما را جابجا و چیدمان میکنند تا کاملا مکان جدیدتان به دور از بهم ریختگی باشد.

برای تعیین هزینه اسباب کشی و دستمزد شرکت اتوبار نیاز به بررسی کامل فرآیند اسباب کشی است.
چند عامل اصلی در هزینه اسباب کشی موثرند که عبارت است از:
چیزی که لازم است در خصوص هزینه باربری بدانید، این است که نرخ باربری مانند یک کالای خاص نیست که قیمت مشخصی داشته باشد.
به همین جهت بهترین راه، تماس با مشاوران ماست. تا هم از تعرفهها مطمئن شوید و هم مشاوره رایگان در خصوص اثاث کشی در بابل دریافت کنید.
قبل از هرچیزی یک زمان مناسب برای اسباب کشی انتخاب کنید. سعی کنید زمان مناسبی برای جابجایی اثاثیه منزلتان به خانه جدید انتخاب کنید. این میتواند شامل انتخاب:
فصل، ماه، هفته، روز و حتی ساعت اسباب کشی باشد.

برای سرعت بخشی به کار ابتدا لیستی تهیه کنید تا تمام مواردی که لازم دارید در آن باشد.
تقریبا غم انگیزترین قسمت کار، غربالگری است. بدین نحو که از وسایلی که مدت هاست استفاده نکردهاید، باید دل بکنید. وسایل اضافه و بیمصرف را با خود به منزل جدید نبرید. زیرا هم باعث اتلاف وقت شما میشود هم فضای زیادی را اشغال میکند.
بسته بندی اثاثیه هم با سرعت و هم با کیفیت اسباب کشی ارتباط مستقیم دارد. بدین نحو که هر چقدر درستتر و اصولیتر جمع آوری کرده باشید، زودتر کار اسباب کشی پیش میرود و فضای اضافی نمیگیرد.

شرکتهای باربری میتوانند کمک بزرگی به شما در خصوص اسباب کشی باشند. قبل از هر چیز از معتبر بودن و با تجربه بودن نیروهای آن اطمینان حاصل کنید. حال که تمامی کارهای ضروری قبل از روز اسباب کشی را انجام دادید برای تنظیم برنامههای خود با اتوبار مورد نظر تماس بگیرید در این تماس سعی کنید برنامه و زمان مبدا به مقصد را بررسی کرده و برنامه را قبل از اسباب کشی بررسی کنید. اطمینان حاصل کنید که هم شما و هم مسئول اتوبار، تاریخ صحیح اسباب کشی و هر گونه اطلاعات مورد نیاز دیگر و همچنین راههای تماس برای دستیابی به یکدیگر را دارید.
اکثر شرکتهای باربری توصیه می کنند که مدارک مهم مانند شناسنامه یا کارتهای اعتباری، دفترچه های درمانی، اطلاعات مربوط خودرو و بیمه اتومبیل، سوابق پزشکی، سند و مجوزهای خود را مستقیماً در روز اسباب کشی در پشت کامیون باربری قرار ندهید بلکه سعی کنید مدارک مهم و ضروری را در مکانی امن نگه دارید و همراه با اثاثیه در یک جا قرار ندهید. در صورت امکان وسایل گرانبها و قیمتی مانند طلا و پول و اجناس عتیقه را با ماشین شخصی خود جابجا کنید.
یک راهنمایی برای اسباب کشی بهت آماده کردن خانه جدید است. پیش از اینکه وسایلتان را به خانه جدید منتقل کنید حتماً آنجا را از نظر:
نظافت و تمیزی
بررسی موارد مورد نیاز مثل رنگ کردن دیوارها یا نصب پرده جدید و …
امکانات رفاهی و عدم وجود مشکل در نیازهای اولیه مثل آب, برق و ..
عدم وجود نشتی و بررسی وضعیت لولهها
تعویض قفلها و حفظ امنیت
روشنایی و نورپردازی خانه و سایر موارد موردبررسی قرار دهید و مشکلات و کمبودها را برطرف نمایید.
با مدیریت دقیق در تمام امور از جمله رفت و آمد رانندگان زمان توقف، شلوغی خیابانها و … میتوانیم
زمان مشخصی را برای ارسال راننده و ماشین برای انجام خدمات باربری و حمل بار شما عزیزان تعیین نماییم.
با ما در ارتباط باشید.
تماس با باربری البرز :