اثاث کشی در بابل : مراحل اثاث کشی، نکات مهمی ما و شما باید. آنها را رعایت کنیم. در این بلاگ آورده ایم.
1- قبل از اینکه هر وسیلهای را داخل کارتن مخصوص به خود قرار دهید آن را تمیز کنید. و از تمیز بودن جعبه ای که میخواهید وسیله را داخل آن قرار دهید اطمینان حاصل کنید تا لوازم تان کثیف نشوند.
2- وسایل مرتبط به هر اتاق را در یک جعبه قرار دهید.
4- روی تمام جعبهها محتویات داخل آنها را به وسیله ماژیک یادداشت کنید.
5- یک هفته مانده به جابجایی مصرف مواد غذایی و غذاهایی را که زود فاسد می شوند و ماندگاری کمتری دارند، در الویت قرار دهید.
6- اگر تصمیم دارید اشیایی را بفروشید یا دور بریزید، این کار را انجام دهید تا بیخود جلوی دست و پای شما را نگیرند.
8- از فرشها و مبلهای خود محافظت و نگهداری کنید تا مجبور نشوید هزینه اضافی برای شستشوی آنها بپردازید. میتوانید فرشها را در یک پارچه تمیز لوله کنید تا از آلودگی در امان بمانند.
بازدید مستقیم از خانه به تیم ما این فرصت را می دهد تا یک برنامه مناسب برای اسباب کشی به شما ارائه دهد، همچنین کارشناسان ما (باربری البرز ) می توانند از نزدیک قیمت ها را برآورد بکنند.
نحوه انجام کار و زمان آن با مشتریان خود مذاکره کند. این امر باعث می شود مشتریان به دلیل نهایی کردن معاملات با نرخ های خاص خود، نوعی رضایت را به همراه داشته باشند. در نهایت با رضایت هر دو طرف به رقم نهایی میرسند.
بعد از این که تاریخ اسباب کشی نهایی شد. و روز انجام آن فرا رسید. شرکت باربری البرز برای چیدمان مناسب. لوازم خانگی. مواد بسته بندی با کیفیت از جمله جعبه های کارتنی. محافظ حبابدار و … . آماده میکنیم. و هیچ کدام از وسایل شما نمیشکند. و یا دچار رنگ پریدگی نمیشود.
مرحله بعدی بارگیری اقلام بسته بندی شده. در وسیله نقلیه مناسب است. همه چیز به تصمیم مشتری بستگی دارد.
ما برای حمل کالاهای حساس شما از بهترین تجهیزات استفاده میکنیم تا آسیبی به آنها وارد نشود.
I- اول از همه تمامی کار هایی که باید انجام دهید را لیست کرده و در یک کاغذ یادداشت کنید.
II- قبل از بسته بندی همه آنها را تمیز کنید.
III- گوشه های میز ها و دراور ها را با روزنامه یا محافظ ضربه بپوشانید.
IV- از پر کردن کارتن های بزرگ به صورت کامل با کتاب اجتناب کنید چون این کار، کار کارگران را مشکل می کند. می توان مقادیری از حجم آن را به خرده ریز ها اختصاص دهیم.
V- وسیله ها و اجناس گران خود را با وسیله نقلیه خود حمل کنید.
VI- اول خانه جدید را تمیز کنید و بعد وسایل را در خانه بیاورید.
VII-آماده کردن و جدا کردن. وسایلی که باید خودتان حمل کنید.
وسایل خانه، انواع مختلف وسایل را ابتدا دستهبندی و سپس در جعبههای جدا قرار میدهیم. مثلا جعبهای را به وسایل الکترونیکی و جعبه دیگر را به ابزار و پیچ و مهره اختصاص میدهیم. نام هر کاتن یا بسته را روی ان مینویسیم. تا هنگام باز کردن گیج نشوید. این کار علاوه بر اینکه مانع آسیب دیدن وسایل میشود، از سردرگمی و گم شدن وسایل هنگام باز کردن در مکان جدید نیز جلوگیری میکند.
وسایل همجنس را با هم بستهبندی میکنیم. مثلا ظروف چینی و مسی را کنار هم در داخل یک کارتن قرار نمیدهیم.
وسایل و ظروف شکستنی را در کارتونهای جداگانه بستهبندی میکنیم. حتما روز اسبابکشی و حمل وسایل، به افراد مسئول در مورد جعبههای شکستنی هشدار دهید که بیشتر مراقب باشند.
هنگام جمع کردن و بستهبندی، وسایل اتاقهای مختلف را به صورت مجزا بستهبندی میکنیم و وسایل را با هم ترکیب نمیکنیم. به این ترتیب در چیدمان اتاقهای خانه جدید گیج و سردرگم نمیشوید.
با قراردادن وسایل بزرگ مانند مبلمان و بوفه در گوشهها از به هم ریختگی خانه جلوگیری میکنیم. و در نهایت بر اساس فضای باقیمانده، وسایل را بچینید.
برای اسبابکشی از افراد خبره به منظور جابجایی استفاده میکنیم. چگونگی حمل و جابجایی وسایل خصوصا وسایل بزرگ، به مهارت نیاز دارد و افرادی که حرفهای نیستند، به وسایل آسیب میزنند. برای اطمینان، اسبابکشی خود را به شرکتهای خدماتی معتبر مانند: باربری البرز بسپارید.
همچنین در روز اسبابکشی، هریک از اعضای خانواده را مسئول قسمتی از خانه جدید کنید تا زمانی که کارگران وسایل را به داخل خانه میآورند، وسایل مربوط به هر اتاق را در همانجا بگذارند.
اگر مبلمانی با پارچه مبلی روشن یا آسیبپذیر دارید، حتما با یک پارچه کاملا مبل را کاور کنید. علاوه بر این برای آسیب ندیدن پایههای مبل یا میز جلومبلی، یا وسایلی مانند یخچال و ماشین لباسشویی، حتما با استفاده از پلاستیکهای حبابدار یا فوم آنها را بپوشانید تا دچار رنگ پریدگی یا آسیب نشوند. وسایلی که نیاز به کاور دارند را به ما اطلاع دهید.
در بسیاری از مواقع در پایان کار اثاث کشی. اعضای خانواده و یا کارکنان مجموعه خسته هستند. و ممکن است انرژی کافی نداشته باشند. به همین جهت توصیه می کنیم که عجله نکنید و ضمن استراحت و با داشتن آرامش، چیدمان وسایل و یا باز کردن کارتن هایی که محتوای آنها چندان برای شب نخست استقرار شما در محل جدید ضروری نیستند، را به بعد موکول کنید.